Estas en » caminant pel món » Archivo de entradas » May 2006

2005 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

0000 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

Senderismo | Montseny - Viladrau
Matagalls (per l'Erola i Sant Segimon)
Tipo de Entrada: RESEÑA | 11 Comentarios

Ruta ideal quan ja ha avançat la tardor: els arbres de fulla caduca, roures i castanyers donen colors variats i vistosos al bosc de la zona, i les pistes i camins fan de més bon caminar quan comença a fer fred que durant els mesos de calor. El recorregut que hem indicat val la pena per si mateix

Sunday 28 de May de 2006
djebel toubkal

una proposta de muntanya des de Marràqueix podeu llegir: http://www.madteam.net/rutas/excursionismo/0.236.DjebelToubkal4167en2diesdesdeMarraqueix

Sunday 28 de May de 2006
entorn l´Urriellu

les fotografies de dos dies de ruta pels Picos d'Europa podeu llegir: http://www.madteam.net/rutas/excursionismo/0.346.RutaentornUrrielluiTorrecerredo http://www.madteam.net/rutas/excursionismo/0.345.MontePardida2582

Saturday 27 de May de 2006
besiberri sud

retorn als 3000, anys 2003 i 2004 podeu llegir: http://www.madteam.net/rutas/excursionismo/0.238.BesiberriSud3017cantotuneldeVielha

Excursionismo | Prepirineo - Alt Berguedà - Rasos de Peguera
Serrat de l'Hospital - Serrat de les Estelles - Serrat de les Arades (circular des d'Espinalbet)
Tipo de Entrada: RESEÑA

Excursió circular per l'extrem sud-oriental de Rasos de Peguera. Es tracta d'una ruta que no planteja dificultats més enllà de les d'orientació en algun moment, atès que s'ha fet a l'hivern i la neu ha fet difícil l'enllaç entre els tres serrats. Durant el camí podrem gaudir dels boscos de l

Excursionismo | Serralada Litoral Catalana - Baix Camp
Serra de Vandellós (ruta circular)
Tipo de Entrada: RESEÑA

Castigada per la presència de la central nuclear de Vandellós 2 a pocs quilòmetres, i per dues línies de MAT (molt alta tensió) com les que aixequen polseguera a Girona, la serra de Vandellós conserva -miraculosament- racons de gran bellesa i segueix valent la pena. Mesos abans de l'incendi qu

Excursionismo | Prepirineo - Alt Berguedà - Serra d
Serrat Voltor (2.279)
Tipo de Entrada: RESEÑA

La Gallina Pelada acostuma a atreure la major part dels excursionistes que s'acosten a la Serra d'Ensija. A l'altre extrem (l'oriental) de la mateixa serra trobarem un cimet força menys concorregut però també interessant. En un dia serè hi ha bones vistes al Pedraforca, el Cadí, Rasos de Peguer

Wednesday 10 de May de 2006, 15:46:29
Els genolls: o els mantenim o s'ha acabat!
Tipo de Entrada: ARTICULO | 1 Comentarios | 11507 visitas

Fer muntanya no és només qüestió de posar-s'hi i anar fent, sinó que cal mantenir la maquinària en bon estat, això implica una certa alimentació, unes pràctiques que cal potenciar, i certs hàbits que cal evitar, i en els quals els muntanyencs acostumem a caure (consti que em referiré nom

Senderismo | Serralada Litoral Catalana - Barcelonès-Maresme
Travessa de la Serra Litoral i la Serra Marina (Mataró-Santa Coloma) pel GR-92
Tipo de Entrada: RESEÑA

Descoberta de racons interessants amagats en dues serres que habitualment només serveix de teló de fons per a la nacional, l'autopista i la RENFE entre Barcelona, Mataró i Girona. El camí, que no presenta cap dificultat, permet passar per indrets singulars com el castell de Burriac, el dolmen de

Senderismo | Pirineo - Ripollès
Planoles - Queralbs - Ribes de Freser (per GR-11 i sender local SL)
Tipo de Entrada: RESEÑA

Itinerari de senderisme fàcil que transcorre per fora de la Vall de Núria però que permet contemplar cims com el Puigmal i diverses muntanyes de l'Olla de Núria. El recorregut està ben marcat com a GR i com a SL (sender local) tot i que a l'hivern podem perdre el camí ja que moltes de les marq

Excursionismo | Montserrat - Agulles
Les Agulles (pujada per la canal ampla)
Tipo de Entrada: RESEÑA | 1 Comentarios

Un dels itineraris clàssics per fer la volta a les Agulles de Montserrat és l'anada per les agulles i la tornada pel camí de la roca Foradada, que és el GR-172. Aquí la proposta és pujar pel camí de la canal Ampla fins arribar al Portell Estret i fer el camí de les Agulles de Baixada. Amb po