Estas en » caminant pel món » Archivo de entradas » November 2005

2005 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

0000 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

Excursionismo | Pirineo - Andorra
Ruta de Montmalús (2.782), Pessons (2.864), Circ de pessons (o els 7 estanys)
Tipo de Entrada: RESEÑA | 1 Comentarios

La ruta que es proposa és una de les més interessants en aquest entorn per la diversitat d'espais que es poden arribar a recórrer en menys de 6 hores. Els principals atractius són els dos cims: Montmalús i Pessons, amb la diversitat de fauna que hi podem veure de bon matí (àligues, marmotes,

Excursionismo | Serralada Litoral Catalana - BaixCamp-Priorat
Mola de Colldejou (921)
Tipo de Entrada: RESEÑA

Des de gran part del camp de Tarragona (Baix Camp, Tarragonès, Priorat) es pot veure la mola de Colldejou enfilada entre les seres de l'Argentera i de Llaberia. La forma de mola de molí fa que mereixi aquest nom tant o més que la del Vallès, encara que també es podria dir queixal o trapezi, per

Excursionismo | Prepirineo - Cadí Moixeró
Penyes Altes-Moixeró (2.279-2.091) des de Gréixer
Tipo de Entrada: RESEÑA | 1 Comentarios

La ruta comença a la cara sud de la serra de Cadí Moixeró, en un punt de la carretera entre Bagà i Pas de la Casa, just abans de creuar la C-16 per sota, i a deu minuts de Gréixer; el camí passa durant una bona estona per zona boscosa, però en arribar a la carena al tram comprès entre Penyes

Senderismo | Serralada Litoral Catalana - Baix Camp
Riudecanyes - l´Argentera (camí històric)
Tipo de Entrada: RESEÑA

Ruta totalment planera, excursió familiar amb menys de 200 metres de desnivell que uneix dos pobles d'interior del Baix Camp, per un camí que en bona part és pista. Es tracta d'un camí històric, el que unia aquest petits pobles abans que es fés la carretera actual per l'altre cantó del barran