Estas en » caminant pel món » Archivo de entradas

2005 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

0000 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

Excursionismo | Montserrat - Frares
Travessa dels Frares (inclou Travessa de les Agulles)
Tipo de Entrada: RESEÑA | 2 Comentarios

Ubicada entre el Pas del Salt de la Nina i la Travessa de les Agulles, la Travessa dels Frares es troba també entre l'una i l'altra pel que fa a la dificultat. És una mica més senzilla que el Salt de la Nina, i més complicada que la travessa de les Agulles. En qualsevol cas es tracta d'un itiner

Excursionismo | Montserrat
Travessa de Montserrat, per passos complicats
Tipo de Entrada: RESEÑA | 1 Comentarios

Els possibles recorreguts per creuar Montserrat de punta a punta són molt diversos. Hem considerat de punta a punta a partir del Monestir, obviant el tram de Serra Llarga que es pot fer pujant des de Collbató. L'itinerari proposat consisteix a creuar la serra buscant camins no excessivament concor

Senderismo | Pirineo - Aragó
GR 11, Sallent de Gállego - Vielha
Tipo de Entrada: RESEÑA

El GR 11 en el tram aragonès passa per alguns dels llocs fonamentals per als amants dels Pirineus, especialment pel costat dels pics de major alçada de la serralada: el Mont Perdut, el Posets i l'Aneto. L'itinerari, a més permet fregar cims que queden ben a l'abast des del camí mateix, el Pon

Excursionismo | Montserrat - Monestir
Flautats i Tebaida: ruta de les ermites
Tipo de Entrada: RESEÑA | 1 Comentarios

Itinerari que permet descobrir algunes de les ermites de la zona més propera al monestir de Montserrat i enlluernar-nos amb la de Sant Dimes, perfectament integrada en el paisatrge i construïda de forma agosarada. Durant la ruta, a més, podrem gaudir de grans vistes a la zona dels Ecos, el Cavall

Senderismo | Montserrat
Monistrol - Sant Benet - Santa Cecília - Montserrat: ruta dels monestirs
Tipo de Entrada: RESEÑA

Itinerari senzill i ben indicat en tot moment amb marques de PR, GR i SL, que permet enllaçar els tres monestirs montserratins: Sant Benet, Santa Cecília i Montserrat. La major part de l'excursió transcorre per la part baixa del massís, llevat del darrer tram on arribarem als peus dels Flautats,

Excursionismo | Montserrat - Cavall Bernat
Volta al Cavall Bernat
Tipo de Entrada: RESEÑA | 1 Comentarios

Recorregut pensat per a tots aquels que, com jo mateix, no tinguin previst enfilarse al cim més famós de Montserrat, pels que ens conformem a mirar-nos-el des de totes les perspectives possibles, llevat de la zenital. La ruta és senzilla tot i que la pujada per la Canal dels Aritjols és bastant

Excursionismo | Pirineo - Pallars Sobirà
Mont Roig (2.864) Montroig, Mont-roig
Tipo de Entrada: RESEÑA | 1 Comentarios

Pic fronterer entre el Pallars Sobirà i França, poc concorregut però interesant, tant per les característiques del cim, costerut i amb grimpadeta, com per l'aproximació, que passa pel voltant d'estanys de dimensions molt diverses. El cim, a més, és el més alt de la zona de Montgarri, al Pall

Senderismo | Prepirineo - Berga
Cingles de Queralt (circular des de Berga)
Tipo de Entrada: RESEÑA | 4 Comentarios

Ruta circular pels cingles que s'alcen rera la ciutat de Berga. Es tracta d'un indret de gran simbolisme per als bergadans, que acull el santuari de Queralt, amb el qual la ciutat sempre ha tingut una forta vinculació. Dalt d'aquests cingles, prop del santuari, també hi hauria hagut una construcci

Saturday 3 de June de 2006
cabres de Montserrat

pensava que a Montserrat ja no hi quedaven aquests animalons entranyables i grimpadors envejables, que no cauen, ni es lesionen, ni es perden... doncs m'equivocava! N'hi ha, i els hem vist a la zona dels Ecos, això sí, en un dia entre setmana; suopso que els caps de setmana prefereixen defugir-no

Senderismo | Montseny - Viladrau
Matagalls (per l'Erola i Sant Segimon)
Tipo de Entrada: RESEÑA | 11 Comentarios

Ruta ideal quan ja ha avançat la tardor: els arbres de fulla caduca, roures i castanyers donen colors variats i vistosos al bosc de la zona, i les pistes i camins fan de més bon caminar quan comença a fer fred que durant els mesos de calor. El recorregut que hem indicat val la pena per si mateix

Sunday 28 de May de 2006
djebel toubkal

una proposta de muntanya des de Marràqueix podeu llegir: http://www.madteam.net/rutas/excursionismo/0.236.DjebelToubkal4167en2diesdesdeMarraqueix

Sunday 28 de May de 2006
entorn l´Urriellu

les fotografies de dos dies de ruta pels Picos d'Europa podeu llegir: http://www.madteam.net/rutas/excursionismo/0.346.RutaentornUrrielluiTorrecerredo http://www.madteam.net/rutas/excursionismo/0.345.MontePardida2582

Saturday 27 de May de 2006
besiberri sud

retorn als 3000, anys 2003 i 2004 podeu llegir: http://www.madteam.net/rutas/excursionismo/0.238.BesiberriSud3017cantotuneldeVielha

Excursionismo | Prepirineo - Alt Berguedà - Rasos de Peguera
Serrat de l'Hospital - Serrat de les Estelles - Serrat de les Arades (circular des d'Espinalbet)
Tipo de Entrada: RESEÑA

Excursió circular per l'extrem sud-oriental de Rasos de Peguera. Es tracta d'una ruta que no planteja dificultats més enllà de les d'orientació en algun moment, atès que s'ha fet a l'hivern i la neu ha fet difícil l'enllaç entre els tres serrats. Durant el camí podrem gaudir dels boscos de l

Excursionismo | Serralada Litoral Catalana - Baix Camp
Serra de Vandellós (ruta circular)
Tipo de Entrada: RESEÑA

Castigada per la presència de la central nuclear de Vandellós 2 a pocs quilòmetres, i per dues línies de MAT (molt alta tensió) com les que aixequen polseguera a Girona, la serra de Vandellós conserva -miraculosament- racons de gran bellesa i segueix valent la pena. Mesos abans de l'incendi qu