Estas en » caminant pel món » Archivo de entradas » January 2009

0000 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

Aguelzim (Tète i Adrar), 3650-3.700
Tipo de Entrada: RESEÑA

Més enllà de ser un camí per anar al refugi de Tazarhart, o a Imlil per un itinerari alternatiu, l'ascensió a l'Aguelzim és sobretot cim perfecte per acostumar-se a l'alçada i al terreny per a qui vulgui preparar pujades més exigents com la de Toubkal o Ouanoukrim. Si ja hem fet aquestes asce

Excursionismo | Atlas - Toubkal
Toubkal (+ Toubkal Oest, Tete D'Ounanoums, Imouzzer i Tibheirine)
Tipo de Entrada: RESEÑA | 4 Comentarios

La pujada al cim del Toubkal és un atractiu en si mateix. De totes maneres hi ha la possibilitat de completar la ruta pujant altres cims que vénen més o menys de camí. Dels quatre que hem ressenyat n'aconsellem almenys dos com a accessibles (amb grimpades) i interessants pel que aporten en viste

Refugi Toubkal - Djebel Adj (El Hach) - Imlil
Tipo de Entrada: RESEÑA

El recorregut que es proposa és una alternativa llarga, i segons el mes de l'any, feixuga, per tornar cap a Imlil. De totes maneres, permet fer una ascensió a l'Aguelzim, enfilar-se fins al cim del Djebel Adj, visitar una vall força menys concorreguda, passar per les 85 llaçades, i pels vells ca

Refugi del Toubkal
Tipo de Entrada: RESEÑA

El refugi de Neltner, actualment ja només anomenat refugi de Toubkal, és de la CAF, francès. És acollidor i té un funcionament correcte. Pot servir de base per a fer excursions diverses, com l'ascensió a Ouanoukrim, Aguelzim, Toubkal, llac d'Ifni, o cap a El Hach. En aquesta secció en podreu

Excursionismo | Atlas
Ouanoukrim 4.089 (Ras i Timesguida), i Bou Ouzzal (3.850)
Tipo de Entrada: RESEÑA

Ouanoukrim és el segon cim del Marroc en alçada. Tant atractiu per l'ascensió com el Toubkal, i amb unes vistes tant o més espectaculars. És un complement perfecte per allargar l'estada al refugi, si no volem limitar-nos al cim més concorregut. L'ascensió és tranquil·la, llevat d'una grimpa