Estas en » caminant pel món » Archivo de entradas » September 2005

Excursionismo | Pirineo - Aigüestortes
Pic de Subenuix (2.949) des de Sallente
Tipo de Entrada: RESEÑA

El Subenuix, poc concorregut, és un dels cims més alts de la zona i amb unes vistes esplèndides en un dia de bon temps, que abasten tot el parc natural i que cap a l'oest permeten veure amb claredat els Besiberris, la Punta Alta, i fins i tot els massissos de l'Aneto i el Posets. S'hi pot pujar d

Excursionismo | Pirineo - Aigüestortes
Pic de Peguera (2.983) des de Sallente
Tipo de Entrada: RESEÑA | 1 Comentarios

El Peguera és un dels cims més alts de l'entorn d'Aigüestortes, i com passa amb d'altres, per exemple el Subenuix, té diverses rutes que pugen al pic per vies diferents. La ruta que parteix de Sallente permet veure alguns estanys de la zona, és senzilla fins arribar a la cresta, que tampoc pres

Excursionismo | Alpes - Alemanya
El sostre d´Alemanya: Zugspitze (2.964)
Tipo de Entrada: RESEÑA

Alemanya no té cap 3.000. El Zugspitze és el pic més alt del país, ja fronterer amb Àustria, i és el sostre del massís on també es troba l'Alpspitze. El camí que porta cap al cim parteix d'una estació d'aeri i té moments de gran interès, com trams aeris, trams equipats per a via ferrata

Excursionismo | Alpes - Alemanya
Ruta aèria pel massís de Zugspitze-Alpspitze: Jubiläumsgrat
Tipo de Entrada: RESEÑA

Una de les propstes més interessants que es poden dur a terme als alps alemanys. La travessa de la cresta de Jubiläumsgrat uneix els cims de Zugspitze i Alpspitze separats per 6 quilòmetres de camí aeri, reservat només per a excursionistes experimentats, sense vertigen, equipats amb material pe

Senderismo | Picos de Europa - Massís Occidental
Caín-Mesones-Caín
Tipo de Entrada: RESEÑA

La pujada a Mesones té un interès relatiu si es fa sense cap més objectiu. Nosaltres vam intentar pujar el pic de Piedra Lengua, és fàcil però no ens en vam sortir perquè no vam trobar el camí. Ara ja el sabem: es puja per la banda posterior dreta, però tan és. En qualsevol cas, la pujada

Excursionismo | Picos de Europa - Massís Central
Monte Pardida (2.582)
Tipo de Entrada: RESEÑA

Un dels cims més assequible, però alhora més alts i que ofereixen una millor vista de Picos de Europa. L'ascens es fa des del refugi d'Urriellu. Aconsellem integrar aquesta excursió com a part de la "Ruta entorn Urriellu i Torre Cerredo" també ressenyada, i fer-ho tot plegat en dos dies. Des de

Excursionismo | Picos de Europa - Massís Central
Ruta entorn Urriellu i Torrecerredo
Tipo de Entrada: RESEÑA

Ruta d'immersió al centre dels Picos d'Europa, que porta per alguns dels espais més representatius del massís. Passarem pel costat del Naranjo (Urriellu), també pel coll de la Arenosa i el jou de Cabrones, dos punts per on pujar el Torre Cerredo, i farem la baixada cap al petit poble de Bulnes.

Excursionismo | - Os Ancares
Tres Bispos (1.795) Os Ancares
Tipo de Entrada: RESEÑA

Ruta pel centre de l'espai natural d'Os Ancares, inclou un cim modest, però força alt en el conjunt de Galícia, on només alguna muntanya frega la ratlla dels 2.000. La ruta comença al refugi d'Os Ancares, gestionat per la mateixa gent que porta l'alberg, just al costat del refugi. Al mateix llo

Excursionismo | Pirineo - Andorra
Tristaina - Forcat - Creussans - Cabanyó (estanys i cims)
Tipo de Entrada: RESEÑA

Ruta circular a la frontera entre Andorra i França que permet encadenar 4 cims passant a tocar dels llacs que porten el seu mateix nom. La segona part de l'excursió (la que va del pic Forcat al pic de Cabanyó) és un mirador excepcional sobre la Pica d'Estats, que ens queda a l'altre cantó de la

Senderismo | Picos de Europa - Massís Central
Gorges del Cares (Caín-Poncebos-Caín)
Tipo de Entrada: RESEÑA

Les gorges del Cares són una de les propostes més assequibles, i al mateix temps força impressionant de Picos de Europa; i potser per això mateix un lloc molt concorregut durant els mesos d'estiu, en què famílies senceres dediquen tot el dia a fer el camí d'anada i tornada de la "garganta". T